Τα δημόσια έργα , και πολλά από τα ιδιωτικά έργα, στην Ελλάδα, είναι φθηνιάρικα και υποτιμολογιμένα και γι αυτό είναι τόσο προχειροφτιαγμένα και γεμάτα κακοτεχνίες και με φθηνά υλικά και εκτός προδιαγραφών. Τα ολυμπιακά έργα για παράδειγμα κόστισαν πολύ λιγο στην Ελλάδα. Στο εξωτερικό θα κόστιζε το διπλάσιο η μελέτη και κατασκευή αυτών των έργων.Για παράδειγμα ένα έργο που κάνουμε εμείς στην Έλλάδα με 10εκ ευρώ σε 20 μήνες, το ίδιο ακριβώς έργο στην Αγγλία,Γαλλία,Γερμανία, Αμερική θα το κάνουν με 25εκ ευρώ σε 40 μήνες και γι αυτό μπορούν και έχουν την δυνατότητα και χρησιμοποιούν διπλάσιους μηχανικούς και τεχνικούς και εργάτες, με διπλάσιους και τριπλάσιους μισθούς και πολύ καλύτερης ποιότητας υλικά και εφαρμόζουν όλες τις προδιαγραφές και τους κανονισμούς που προβλέπονται και τα έργα τους είναι πολύ ανώτερης αρχιτεκτονικής και αισθητικής από τα δικά μας. Για παράδειγμα όλα τα κτιρία σχεδόν , στην Ευρώπη και στην Αμερική είναι επενδεδυμένα με μάρμαρα, γρανίτες ή σύνθετα υλικά και γεμάτα αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες, πολλές από τις οποίες τις έχουν αντιγράψει από την αρχαία Ελληνική αρχιτεκτονική, τα οποία κοστίζουν βέβαια πάρα πολύ, ενώ εδώ ακόμα τα κτίρια τα αφήνουμε με τους σοβάδες! και στην καλύτερη των περιπτώσεων κάνουμε και καμιά σκοτία στο σοβά να ξεγελάμε το μάτι! Αν θέλουμε λοιπόν έργα σαν αυτά που κάνουν στην Αγγλία και στις ΗΠΑ, π.χ. δρόμους υψηλών προδιαγραφών (πολλές νησίδες, υψηλής ποιότητας οδόστρωμα και άλλα τεχνικά και φυσικά συμπληρωματικά έργα) και κτίρια υψηλής αισθητικής (όχι με σοβάδες), θα πρέπει να τα πληρώσουμε τουλάχιστον τα διπλάσια. Και επίσης με τις δαπάνες που σπαταλούν στο εξωτερικό καταφέρνουν και κάνουν και παράπλευρα συμπληρωματικά τεχνικά έργα τα οποία είναι απαραίτητα σχεδόν πάντα στα μεγάλα δημόσια έργα και είναι δύσκολο να προβλεφθούν από τις μελέτες και βγάζουν και το κέρδος που πρέπει να βγάλουν οι εργολάβοι. Εδώ στην Ελλάδα και με μηδενική εκπτωση να πάρεις κάποιο δημόσιο έργο αν το κάνεις σωστά και σύμφωνα με όλες τις προδιαγραφές θα μπεις μέσα! Είναι υποτιμολογιμένα και υποβαθμισμένα τα έργα στην Ελλάδα και στο στάδιο της μελέτης και στο στάδιο της κατασκευής. Πρέπει να ρίξεις πολύ την ποιότητα και να παραβιάσεις τις προδιαγραφές για να ολοκληρώσεις ένα έργο με κάποιο κέρδος ή έστω να μην έχεις ζημιά με τα υπάρχοντα χαμηλά τιμολόγια του δημοσίου.